Nud- Umbre, detalii şi Femeia

Posted by Adriana Romina | Posted in , , | Posted on 04:41

Vineri seara a avut loc deschiderea primei expoziţii semnată Cristian Boldişteanu la care am avut placerea să fiu prezentă şi spre ruşinea mea am întârziat câteva momente, ratând speech-ul artistului şi introducerea în tainele evenimentului. Scuza e o întâmplare hazlie cu un taximetrist care a avut “norocul” să mă transporte la faţa locului.

Toată treaba s-a desfăşurat pe spaţiul librăriei Cartea de Nisip într-o atmosferă placută, liniştită, întreruptă de părerile cu preponderenţă pro ale persoanelor prezente, nu puţine la numar (mi s-a suflat că în jur de 150).

Fotografiile expuse au desenat, au mâzgălit discret, minuţios, senzual, profund şi tăcut caracteristica cea mai frumoasă a unei femei, respectiv feminitatea. Am văzut umbre, culori şi nonculori care conturau jucându-se, pot spune de-a v-aţi ascunselea în jurul Femeii, definiţia simplă a acestei trăsături. Modul de abordare s-a dovedit a fi unul cu accente realiste, i s-a dat o importanţă semnificativă tehnicii, lucrările fiind analizate din acest punct de vedere destul de conştiincios. Alt amănunt simţit şi vizualizat a fost sinceritatea emanată, calea prin care parţi ale corpului vorbeau despre stări ale spiritului, ca şi cum exteriorul ar fi ascultat şoaptele discrete ale interiorului. Fără alte descrieri, mi-a plăcut!Simplu, dar cuprinzător.

Felicitări, Cristian şi la mai mare!

Click pentru panorame expoziţie!

Comments (0)

Trimiteți un comentariu